Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez eDoktor24.pl moich danych osobowych w zakresie: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail podanych w formularzu powyżej, w celu otrzymywania informacji handlowych i marketingowych oraz kontaktu ze mną drogą:
Telefoniczną (rozmowa telefoniczna)
SMS
E-mailową
Jestem świadomy, że mam prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, a wycofanie przeze mnie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
W celu wycofania powyższych zgód prosimy o kontakt wypełniając formularz kontaktowy.
* pole oznaczone gwiazdką jest wymagane
Akceptacja plików cookies
Korzystanie z tej strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji o polityce przetwarzania danych znajduje się
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić samodzielnie w ustawieniach swojej przeglądarki, jednak zmiana ustawień może wpłynąć na funkcjonowanie strony.
Dziękujemy za skorzystanie z konsultacji
Czy konsultacja spełniła Twoje oczekiwania?
Co moglibyśmy udoskonalić?
Zdecydowanie nie (1)
Zdecydowanie tak (5)
1
2
3
4
5
Kod rabatowy utracił ważność
Konsultacja umówiona
Witaj w Przychodni Świat Zdrowia!
Teraz e-wizyta już od 30zł/ 20min.
Ceny promocyjne obowiązują do 18.10.2018
Witaj w Przychodni Świat Zdrowia!
Teraz wideokonsultacja z dietetykiem
60 zł/ 60 min
Twoja rezerwacja utraciła ważność.
Zarezerwuj nowy termin
w specjalizacji: {{this.sharedState.reservationExpired.specialization.name}}
Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to możliwe i powiadomimy Cię o tym w wiadomości SMS oraz e-mail.
Po otrzymaniu powiadomienia będzie możliwe zarezerwowanie terminu konsultacji.
Oczekując na potwierdzenie, zaloguj się i uzupełnij Ankietę zdrowia na swoim koncie:
Dziękujemy!
Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie tak szybko jak to możliwe i powiadomimy Cię o tym w wiadomości SMS oraz e-mail.
Po otrzymaniu powiadomienia będzie możliwe zarezerwowanie terminu konsultacji.
Oczekując na potwierdzenie, zaloguj się i uzupełnij swoje dane dotyczące zdrowia:
{{ headerTitle }}
Dziękujemy!
Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to możliwe i powiadomimy Cię o tym w wiadomości SMS oraz e-mail.
Po otrzymaniu powiadomienia będzie możliwe zarezerwowanie terminu konsultacji.
Oczekując na potwierdzenie, zaloguj się i uzupełnij Ankietę zdrowia na swoim koncie:
Dziękujemy!
Zaloguj się i uzupełnij swoje dane dotyczące zdrowia:
Wybierz termin:Informacje dla specjalisty (opcjonalnie):
Opisz krótko dolegliwości, z jakimi się zgłaszasz:Pole może zawierać maksymalnie {{maximumDescriptionLength}} znakówLimit znaków {{consultationDescription.length}}/{{maximumDescriptionLength}}
Dodaj wyniki badań:
Wybierz termin
Proszę wybrać termin konsultacji.
Uzupełnij dane:
Kod o wartości {{(privateState.selectedconsultationType.cost - couponNewCost)/100}} PLN został zaakceptowany! Kupon niepoprawny
*
*
*
*
*Aby zamówić konsultację, uzupełnij wszystkie pola.
Dziękujemy, konsultacja została umówiona.
Wysłaliśmy potwierdzenie na Twój adres e-mail z informacjami dotyczącymi szczegółów konsultacji.
Konsultacja zostanie przeprowadzona przez specjalistę przychodni eDoktor24.pl.
Aktywuj teraz Konto Pacjenta klikając link w wiadomości e-mail.
Dziękujemy, dokonałeś rezerwacji terminu.
Koniecznie jest potwierdzenie rezerwacji w ciągu 20 minut. Kliknij link w mailu.
Konsultacja zostanie przeprowadzona przez specjalistę przychodni eDoktor24.pl.
Dziękujemy, termin wizyty został zarezerwowany.
Potwierdzenie rezerwacji wysłaliśmy na Twój adres e-mail.
Pole opisu jest wymagane. Musi zawierać minimum 10 znaków.Pole może zawierać maksymalnie {{getMaximumChars()}} znakówLimit znaków {{countChar()}}/{{getMaximumChars()}}
Pole opisu jest wymagane. Musi zawierać minimum 10 znaków.Pole może zawierać maksymalnie {{getMaximumChars()}} znakówLimit znaków {{countChar()}}/{{getMaximumChars()}}
Wybierz ankietę zdrowia
Proszę wybrać ankietę zdrowia.
Aby korzystać ze zdalnych konsultacji niezbędne jest udzielenie zgody na przetwarzanie Twoich Danych Osobowych
eDoktor24.pl sp z o.o. – podmiotowi leczniczemu który jest dostawcą technologii z której właśnie korzystasz.
Wszystkie informacje są zabezpieczone przez eDoktor24.pl sp z o.o., a zabezpieczenia zostały poddane
audytowi GIODO. Gwarantujemy, że Twoje dane nie będą nigdy sprzedane ani przekazane innemu podmiotowi
bez Twojej zgody. Kliknij „zaznacz wszystkie”, jeśli chcesz zaakceptować wszystkie zgody i mieć możliwość
korzystania z konsultacji.
Powyższe zgody składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o podmiocie
będącym Administratorem Danych Osobowych, uprawnieniach przysługujących mi na podstawie Ustawy
o Ochronie Danych Osobowych, zwłaszcza o prawie wglądu do danych i ich poprawienia.
W przypadku powzięcia przez eDoktor24.pl sp. z o.o. informacji, że podane dane osobowe są nieprawdziwe
lub oświadczenia nie są zgodne z prawdą, eDoktor24.pl sp. z o.o. jest uprawniony do usunięcia wszelkich
danych osobowych, usunięcia Konta Użytkownika oraz do usunięcia zapisanego i zarchiwizowanego na Koncie
Użytkownika przebiegu Świadczenia Konsultacyjnego.
Załącz plik z badaniem
Pliki załączone w ramach tej konsultacji znajdują się nadal na naszym serwerze.
Rezerwacja została potwierdzona. Pamiętaj aby anulować rezerwację jeśli zmienisz plany.
Termin został anulowany.
Kierując się troską o Twoje bezpieczeństwo, musimy upewnić się, że rozmawiamy właśnie z Tobą, dlatego weryfikacja tożsamości jest niezbędnym krokiem aktywacji konta. Po zakończeniu weryfikacji będziesz mógł zamówić wizytę u lekarza lub specjalisty.
Przygotuj dowód osobisty i przejdź do weryfikacji tożsamości:
Nagranie posłuży nam wyłącznie w celu weryfikacji Twojej tożsamości. Po jej przeprowadzeniu plik zostanie usunięty.
W każdej chwili masz prawo do uzyskania informacji o zakresie przetwarzania wszystkich Twoich danych, aktualizacji ich lub żądania ich usunięcia.
W razie pytań skontaktuj się z nami: (52) 343 25 66, (52) 343 32 11 (czynne w godz: 7:30 - 20:00).
Na górze przeglądarki wyświetli się okienko systemowe z prośbą o pozwolenie na korzystanie z Twojej kamery i mikrofonu. Kliknij „ZEZWALAJ” aby zobaczyć poniżej OBRAZ LOKALNY ze swojej kamery.
Ustaw kamerę tak, aby na poniższym obrazie widać było wyraźnie Twoją twarz. Kliknij "START" aby włączyć nagranie, a następnie:
spójrz w kamerę nieruchomo przez 3 sekundy,
przytrzymaj nieruchomo, blisko kamery awers dowodu osobistego przez 3 sekundy,
odwróć dowód osobisty i przytrzymaj nieruchomo, blisko kamery rewers przez 3 sekundy,
3. Kliknij „STOP”, a następnie „ZAPISZ/WYŚLIJ”.
OBRAZ LOKALNY
Nagranie posłuży nam wyłącznie w celu weryfikacji Twojej tożsamości. Po jej przeprowadzeniu plik zostanie usunięty.
W każdej chwili masz prawo do uzyskania informacji o zakresie przetwarzania wszystkich Twoich danych, aktualizacji ich lub żądania ich usunięcia.
W razie pytań skontaktuj się z nami
Nie widzisz obrazu ze swojej kamery?
Użyj najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome – jest to przeglądarka, która wspiera najnowsze standardy dla wideokonferencji. Tu znajdziesz najnowsze wersje: Google Chrome
Jeśli nie widzisz OBRAZU LOKALNEGO – odśwież stronę i zezwól przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu.
Dodaj swoją przeglądarkę do listy dozwolonych aplikacji w swoim firewallu - zrób to zgodnie z instrukcją obsługi swojego firewalla.
Nie potrafisz samodzielnie rozwiązać problemu według powyższych wskazówek?
Wygląda na to, że jesteś gotowy. W ciągu kilkunastu minut możesz spodziewać się wiadomości e-mail od nas.
Jak tylko potwierdzimy Twoją tożsamość będziesz mógł zamówić konsultację.
Wygląda na to, że jesteś gotowy do odbycia konsultacji.
Jak tylko potwierdzimy Twoją tożsamość będziesz mógł zarezerwować termin. Informacja o statusie weryfikacji znajdzie się również w zakładce „Moje dane”.
Dziękujemy za czas poświęcony na weryfikację.
Nadaj teraz swoje Hasło do Konta Pacjenta:
Panel Administratora
Zarządzanie usługami
Zarządzanie placówkami
Wybierz placówkę:
Wybrana placówka: {{institution.institutionName}}
Liczba minut na płatność online:
Liczba godzin przed wysyłką sms o odbyciu wizyty:
Liczba minut przed ponowną wysyłką sms o odbyciu wizyty:
Liczba minut na potwierdzenie mailowe bezpłatnej konsultacji:
Liczba minut na potwierdzenie mailowe wizyty płatnej w gabinecie:
Komunikator działa prawidłowo, jeśli poniżej widzisz obraz ze swojej kamery w obu prostokątach i słyszysz swój głos z głośnika urządzenia.
OBRAZ LOKALNY
OBRAZ ZDALNY
Nie widzisz jednego lub obydwu obrazów?
1. Do przeprowadzenia konsultacji użyj najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome – jest to przeglądarka, która wspiera najnowsze standardy dla wideokonferencji. Zainstaluj rekomendowaną przeglądarkę lub zaktualizuj do najnowszej wersji: Google Chrome
2. Jeśli nie widzisz OBRAZU LOKALNEGO – odśwież stronę i zezwól przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu.
3. Jeśli nie widzisz OBRAZU ZDALNEGO - dodaj swoją przeglądarkę do listy dozwolonych aplikacji w swoim firewallu - zrób to zgodnie z instrukcją obsługi swojego firewalla.
4. Jeśli nie słyszysz siebie samego - sprawdź ustawienia audio w systemie oraz odśwież stronę i zezwól przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu.
Nie potrafisz samodzielnie rozwiązać problemu według powyższych wskazówek?